SMCO opent meldpunt voor gedupeerde bellers T-Mobile

Alkmaar, 1 juni 2010 – Klanten van T-Mobile die met regelmaat niet kunnen bellen of Internetten met hun mobiele telefoon door overbelasting van het netwerk kunnen zich melden bij Stichting Meldpunt Collectief Onrecht (SMCO). Na inventarisatie van het aantal klachten en de aard daarvan zal SMCO mogelijke vervolgstappen nemen namens gedupeerden die zich hebben gemeld.

Vorige week bleek dat veel gebruikers van T-Mobile met regelmaat niet bereikbaar zijn of geen gebruik kunnen maken van snel Internet op hun telefoon. De problemen zijn al enige weken bij T-Mobile bekend, zo blijkt uit documenten op de website van T-Mobile en reacties van woordvoerder Henny van der Heiden van T-Mobile op website Tweakers.net .

Het doel van een eventuele actie van SMCO zal zijn het verkrijgen van een schadevergoeding voor geleden schade dan wel ontbinding van de overeenkomst. Of er aan een eventuele vervolgactie van SMCO kosten verbonden zullen zijn is nog niet bekend. Mocht dit het geval zijn worden gedupeerden hiervan op de hoogte gebracht, waarna zij kunnen besluiten om al dan niet te participeren aan de collectieve actie(s).

Klik hier om meer te lezen of u aan te melden.